søndag 7. juli 2019

Her slutter det.....



Hei alle hagevenner...




Jeg blogger om roser og nye småplanter..
sår og prikler i veksthuset
De siste årene har jeg også fått øynene opp for grønnskadyrking...
så herlig å henet sin egen-dyrkede mat til måltidene...
OG
 ikke minst alle kranser og blomsterbuketter som jeg kan skape
av egne hageblomster...
Hage er gøy..blomster er gøy!

Men nå er jeg kommet til et veiskille...

Denne vinteren og våren har jeg utdannet meg videre...
mellom den vanlige jobben..nettbutikk...hage og alle andre aktiviteter
har jeg nå også tatt journalist- og fotograf-utdanning.
Jeg vil fortsette med den vanlige jobben min og som frilansjournalist.

Dette innebærer at jeg velger å avslutte hagebloggen
og fokusere på skrivingen.

Jeg vil fortsatt holde på med hage og dyrke blomster og grønnsaker..
skape kranser og kose meg i veksthuset...
kikke innom hva dere andre hagebloggere holder på med...
og kanskje legger jeg igjen ett og annet spor etter meg...

Takk til hver og en av dere som har fulgt 
HAGEROMMET
alle disse årene jeg har holdt på..
hyggelige ord og innspill..at dere har delt hagegleden sammen med meg...
og bloggen blir liggende tilgjengelig fortsatt...

Jeg velger å avslutte nå..
men tiden forandrer seg..ting skjer..og hvem vet..
kanskje kommer jeg tilbake med hageblogg en dag...

God sommer - vi ses!



13 kommentarer:

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Inger Marie!
Congratulations on the new, journalistic work. Good luck.
I am glad that the blog will exist. I hope you will visit it sometimes.
All the best, Inger Marie:)

Anonym sa...

Held og lykke med dit nye journalistiske arbejde, Inger Marie! Jeg har været så glad for at følge din blog, og det er lidt mærkeligt at du forsvinder for mig, men jeg vil trøste mig med at du ER derude, og at du er i gang med noget du holder af.
Knus fra Nana

Marit sa...

Lykke til videre, Inger Marie! Hvem vet, kanskje dukker du opp igjen i bloggverden, ja :)

Aud sa...

Spennende veivalg! Lykke til videre :-)

Rost och rädisor sa...

Så tråkigt varje gång en blogg lägger ner, men var sak har sin tid. Lycka till med jobbet som frilandsjournalist och fotograf! Jag har hållit på i tio år och kan lova att det är spännande, omväxlande och ibland slitsamt.
/Anette

hagen vår sa...

Hei Inger Marie!
Jeg synes det er trist at du slutter å blogge. Du lager inspirerende og kunnskapsrike blogg-reportasjer. Takk for alle hyggelige kommentarer, men det kan jo godt hende at du vender tilbake. Jeg liker godt blogg-formatet.
Går det an å spørre deg hvor du har tatt fotoutdanningen?
Den roboten er litt irriterende!

På gjensyn! Klem Anne

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Så trist at du gir deg, alltid hyggelig å være innom bloggen din. Lykke til videre :)

Maribel sa...

Hej Inger Marie!
Önskar dig lycka till med det nya, men hoppas du kommer tillbaka och berättar hur det går.
Ha det fint /Marika

Jannibele sa...

Hei Inger Marie

Du har virkelig en variert og bred erfaring og kompetanse. Så spenstig at du går løs på nye veier. Det er ikke alle som våger. Det har vært en sann fornøyelse å følge deg og Hagerommet og jeg må si at du har vært til stor inspirasjon for meg. Jeg husker så godt hvor hyggelig og oppmerksom du var da jeg kom ny og litt småskremt inn i hagebloggverden. Det vil jeg alltid sette pris på. Jeg kommer til å savne deg og du vil etterlate deg et tomrom. Men mest av alt ønsker jeg deg alt godt og lykke til på nye veier.
Beste ønsker fra Jannicke

fruens flora sa...


Hei Inger Marie.
Spennende at du går nye veier. Jeg har kost meg med bloggen din. Du har masse kunnskap og inspirert meg.
Kanskje stikker du innom igjen. Hvem vet?
Ønsker deg lykke til videre Inger Marie.
Hanne-Lise.

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej Inger Marie. Såå spännande detta låter! Grattis till nya jobbet och lycka till.
Jag har uppskattat din blogg jättemycket, men man hinner inte med allt, och det kommer nya faser i livet. Jag har själv bloggat mindre och mindre och av olika anledningar känns min blogg inte så prioriterad längre.
Kommer sakna dig.
Önskar en fin sommar
Kram Maria

stallnilsen sa...

Nu blei æ lei mæ, når du avslutter den koselige bloggen din :(
Håper du kommer tilbake her igjen :)
Men vi følges nu på facebook.
Ha en fin søndag, vis du leser dette .
Klem Lisbeth :)

Lili Jonath sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...