onsdag 30. mars 2011

Award x 2


Jeg er den heldige motaker av 2 awards!
Catharina fra Catharinas living og Ellen fra Roser og Patina.

Tusen takk til dere begge :)
Jeg syns det er hyggelig å få denne utmerkelsen og at dere
liker å kikke innom bloggen min :)
Kjempekos!

Reglene er så at jeg skal skrive 8 ting om meg selv.
                                     
                            1.Jeg har vel alltid vært glad i trær og blomster, oppvokst på gård som jeg er.
Men hageinteressen har kommet mer med årene.
og jeg har funnet det geniale mediumet
blogging her er det mange likesinnede og dele
interessen med.

2.Er også en livsnyter, og liker å ta kafebesøk med veninner
eller lage hageselskap med mye god mat og drikke.
For livet skal ikke være bare jobb og strev.

3.Reiser til varmen, andre kulturer eller for å oppleve
blomsterprakt er deilige fritidsopplevelser.
Og er så heldig at min samboer har de samme
interessene,og vi kan dele opplevelsene sammen.

4.Loppemarkeder, på jakt etter den rette tingen
til et nytt arrangement er kjempgøy.

5.Dyrene står mitt hjerte nært. Idag har jeg hunden Gina
som er blitt 13 år.Men er glad i alle dyr...ja,kanskje
ikke brunsniglen...

6.Kreativitet er viktig for meg.Har opp igjennom tiden
vært innom alt fra hekling og sying, via tegning og
snekring til blomsterbinding og hage.

7.Bøker må jeg alltid ha liggende. Lesing er avkobling,
deilig å forsvinne inn i bokverden av og til.

8.Mat...ja,spise den...lage noe spennende nytt... be
venner til hyggelig kveld...
interessert i mat, kan vi vel si :)

Awardsen kan gis videre til 5 andre bloggere som har
mindre enn 100 følgere,hvis jeg ønsker.
De jeg har valgt er :

En smak av Honning
Furulunden
Marit`s Hagekos og litt mere
Bag Havelågen
Helenas Hem og Tredgård

De jeg har valgt gir meg inspirasjon og glede
og jeg syns de er verdt et besøk.

( nå får jeg nesten dårlig samvitighet,for det er jo så mange
andre som også gjør)

Stor hilsen fra Inger Marie
                                     

7 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Så kjekt å lese om deg Inger Marie:) Du høres virkelig ut som en dame jeg ville trivest sammen med:) Kjekt at vi kan finne likesinnede her med bloggene våres.Klem fra Ellen.

Furulunden sa...

Så hyggelig at du valgte meg da:) Beæret av det vet du! Og fint å lese mer om deg!! Mette

Anonym sa...

Tillykke med dine awards..Og sjov ide at man skal skrive lidt om sig selv..
Hilsen Karina

Unknown sa...

Ja tusen takk for gaven , det var veldig koslig .
Det er sånne ting som gjør dagen ekstra bra , spesielt når det sludder og snør ute.
Ha en fin kveld klem Marit.

Lene sa...

Hej Inger Marie,
Tak for awarden. Jeg går lidt i tænkeboks. Mon jeg kan finde 8 ting at skrive om mig selv? :)

Marita og Anne (ensmakavhonning.com) sa...

Tusen takk for koslig hilsen og awarden:D Det var kjempe gøy:) Må jo se om vi klarer å finne på 8 ting om oss to;)

Gartulerer så mye med dine awards:) Vel fortjent :)

Inger Marie sa...

Ellen
Ja,det blir jo som nye venner etter som vi lærer hverandre å kjenne:)

Furulunden
Det fortjener du!
Hyggelig å bli kjent med deg også:)

Lindelyst
Takk,takk.Ja dette er jo en min måte å vise litt mere av seg selv:)

Marit
Hyggelig du likte den :)
Vi trenger alle litt oppmuntring i hverdagen:)

Lene
Hyggelig at du også likte awarden:)
Og så venter vi spent på å høre litt mere om deg...kanskje :)

Marita
Så koslig at dere ville ta imot:)
Ha en fin helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...