lørdag 16. januar 2016

På nett....





Må bare beklage min mangel på blogging for tiden..
jeg er på nettet...
men i helt andre samenhenger enn i bloggverden...

Tiden min går med til web-kurs..
jeg har lært om konvertering-rate...google-analytics...CTA..
nå skal jeg ta fatt på Landingsider...UTM tags...
jada..
her er det mye å lære..men også veldig interessant :)

OG
så har jeg blitt sååå inspirert av hage-godbitene fra
Monty Don`s French Gardens...
Virkelig noe å hygge seg med midt i vinteren...:))

Bare se selv...





Ønsker alle som kikker innom en fin dag:)






10 kommentarer:

Meta sa...

Nåt att bli glad av en kall dag. Så mycket snö ni fått här är det bara någon centimeter.
Ha det gott i helgen
Kram Meta

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Så flink du er som lærer deg mer data, jeg er helt håpløs der. Monty Don har noen fine hageprogram, går det noe på noen kanaler nå?
Hilsen Ingeborg

Ranten sa...

Ja det hender vi har andre ting å ta oss til.. Jeg kjenner meg igjen i den :-)) God helg!

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Inger Marie!

I watched from the series "Gardens of the World"
Excellent!

Aud sa...

Høres ut som et interessant kurs :-)
Må ha tid til sånt også.

Sabelhagens Olivlund sa...

Härligt att höra av från dig:) Trodde först du var utomlands:)
Så intressant kurs du går.
Tack för serietips.
Ha en fortsatt fin helg
Kram Maria

stallnilsen sa...

Så flink du er som lærer dæ mere data, æ kan bare det enkleste, trenger æ hjelp til noe værre , må æ ringe til en av ungene for å få hjelp til det æ står fast med ;)

Ha ei fin uke :)

Lisbeth :O)

Fru Friis sa...

Uha da... den Monty Don udsendelse måtte jeg straks slukke for igen! Det var der altså ikke tid til nu. Men jeg vender helt sikkert tilbage til den skønne mand i skønne haver, så TAK for tippet. :o)

LisaM sa...

Så spennende da!
Takk for tips ang hageserien:)

Ønsker deg en fin og spennende uke:)

Livsnyderhaven.dk sa...

Altid spændende at lære nyt. Tak for tippet (videoen).

Havehilsner Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...