lørdag 25. mars 2017

V-V-V....





...Vakker Vårdag i Vestfold...




Så deilig det varmet i ryggen idag...
jeg skulle vel egentlig vendt ansiktet den andre veien...slik en fin vårdag...
i stedenfor varmet den ryggen min...
der jeg krabbet rundt og sjekket hjemmesteder for sneglene...

Jeg var fjernet mye i høst...og det var ikke så mange jeg fant i dag...
men godt å få fjernet de en finner...






Vårblomster i krukker og kar...så herligt....
Pletter i luften...er bare til ære for bildet...det er for kaldt for de ennå...
men de andre greier seg nå...
stemor...perleblomst...og tasetter som er i emning...







I bedene popper det opp nå...
det var 14+garder nå i ettermiddag...så nå skjer det saker i bedene...


Ønsker alle en fantastisk helg videre!





11 kommentarer:

Villrose sa...

Varme i ryggen er da noe...
Skuddene spretter, og jeg håper å kanskje se en krokus i morgen om sola er med :)
God helg!

Sabelhagens Olivlund sa...

Så jättefint. Jag tycker så mycket om dina bilder av olika arrangemang. Snygg kruka du har dina plättar i luften i.
Kram Maria

Aud sa...

Så deilig! Har vært en fin vårdag her også :-)

Marit sa...

Ja, nå er det herlig å kunne kjenne vårsola :)
Det er bare å glede seg fremover!

God helg!

Ranten sa...

Så deilig! Her hanr det vært en heller våt dag som ikke har fristet til de store hageopplevelsene. Vi satser på blanke ark i morgen :-)) Fin søndag!

Lykkelig i hagen sa...

Heldige du som virkelig har kjent den milde vårvarmen! Her er det bare regn for tiden, men i dag blir det visst oppholdsvær. Har ikke hatt mer enn en dag over ti grader i år, og i dag er det meldt 7-8... Lengter etter sol og gode temperaturer nå! Ha en fin søndag, i dag blir det ikke mørkt før sent! Hilsen Anne-Kristin

tronderlivetmitt sa...

Det er deilig å kjenne solen varme, enten det er i ryggen eller (aller helst) ansiktet.. Følelsen av vår.. Det ser nok litt mer vårlig ut hos deg enn hos meg, som fremdeles har masse snø i hagen, men jeg oppdaget faktsik sneklokker i sted, og da er det ikke lenge igjen. God søndagskveld til deg.

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Oh Inger Marie!
Your decorations are always very beautiful.
I'm impressed with pictures and flowers.
Greetings.

amo sin blogg sa...

Så nydeleg med blomster i krukkene.
Det er litt varmare hos deg enn her ser eg, men jammen skal
eg snart fylle mine eg også.
Eg bruka alltid å starte med stemorsblomster, dei er veldig
hardføre.
Takk for koseleg kommentar om Mitt Afrika,
det var sikkert spesielt å få sjå farmen i Kenya.

Ha ei fin ny veke !

Bente Antonsen sa...

Nydelige vår bilder!! Her er det vinterlig og mye hvitt i lufta. Nyt godværet så lenge det varer.

Caroline sa...

Herlige bilder fra en nydelig vårdag!
Så deilig når vårsolen begynner å varme,å man nesten kan se hvordan hagen våkner til liv,for en glede:)

Idag kom regnet,å det var helt greit,for jeg har flyttet endel planter allerede,hihi,som ikke ville likt å tørke ut,selv om jeg har vannet iherdig i tillegg;)

Håper på flere solskinnsdager soon:)


Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...