søndag 21. mai 2017

Gren karnser....-




Det blir mye avkutt og beskjæring nå på våren....
grener og busker må kuttes og friseres...

Jeg har funnet ut at alle typer grener kan brukes til å lage
kranser av...og se hvor fine de blir...




..her har jeg brukt fagerbusk...
litt rufsete i utrykket og noe bleket i barken gir fint materiale til en krans....
og krans nummer to har jeg brukt aronia og bringebærgrener....
gir en glatt og rent utrykk på kransen...































Buksbom som fikk bli med på fotorunden...
er formert fra busker jeg har i hagen...vokser sent men det er jo ikke noe jobb
med de...det tar bare den tid det tar...
syns de roter seg fort når jeg setter de i rustne bokser...

Kransene ligger ute på min nettbutikk....


Ha en fin ny uke alle sammen:)










3 kommentarer:

Aud sa...

Fine kranser :-)

fruens flora sa...



Hei. Flotte kranser. Jeg har også en del buksbom. De vokser seint ja, men de er dekorative. God kveld til deg. Hilsen Hanne-Lise.

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Du er flink til å lage kranser. Kjekt når avklipp kan brukes.
Ha en fortsatt fin dag, hilsen Ingeborg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...