torsdag 11. mai 2017

Støpe dag....




Sist uke ble det støpedag sammen med et par veninner...
kjempekoselig å gjøre noe slikt sammen..
en av de varme fine dagene...der vi kunne sitte ute og spise også....
























Jeg støpte meg bl.a egg...noe jeg har tenkt på lenge...
her bruker jeg tomme vanlig egg ...tømmer de ved å lage et lite hull på toppen av egget
og oljer de godt inni skallet...før de blir fylt med betong....




Så laget jeg mange nye sopper...
de er så fine å sette rundt omkring i hagen...eller slik som her
i de store sinktønnene...










Ble fornøyd med produksjonen...
en betong urne laget jeg også men den er ikke helt klar ennå...

Ideene til betongegg og sopper har jeg fått hos


Ha en fin ukeslutt:)








6 kommentarer:

Annes hageverden sa...

Så fine støpe-egg og sopper du har laget! Veldig dekorativt i hagen! Tror jeg må forsøke meg på det en gang. Ha en fin kveld!

Aud sa...

Så fine de ble!
Gøy å lage litt sånt selv :-)

fruens flora sa...



Hei. Så fine de ble. Alltid moro å lage noe selv. Ønsker deg en fin kveld
Hilsen Hanne-Lise.

Sabelhagens Olivlund sa...

Men så fint du gjort, jättefina dekorationer som passar bra i trädgården. Trevligt att göra något tillsammans.
Kram Maria

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Oh Inger Marie!
I'm delighted with your concrete mushrooms.
They are lovely.
Greetings from the rainy Poland.
Lucja

Theresa williams sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...