tirsdag 6. august 2013

Full stopp...





Hagearbeid kan være farlig...
det opplevde jeg i går...




Igår skulle jeg flytte planter og fixe litt i bedene..

Og greide da og kjøre saksen inn i håndleddet..
pungtere en blodåre..
full fart til legevakten for reperasjon og stivkrampesprøyte..
aaaa..skikkelig vondt..
og en ubrukelig arm i flere dager...




Så nå går jeg rundt og bare lukter på blomstene...




..og litt irritert over at jeg ikke greier å bruke
spade eller saks på noen dager...




Og jeg som hadde noen fridager nå som
skulle brukes i til litt større 
prosjekter....

Jeg får lese en bok og surfe på nettet...
ta det som fri-dager:))






23 kommentarer:

Turid sa...

Usj, så uheldig. Du må kose deg med det du kan noen dager. Netthaging er ikke så verst det heller om været slår seg på vrangen eller kroppen ikke vil være med.
Nyt hagen din. God bedringsklem fra Turid

Torill sa...

Huffda !! Forstår at det er irriterande ja. men du blir nok heilt fin igjen og snart klar til ny dyst !! Nyt blomane enn så lenge !!

Hjem & Glede sa...

Å huff det var skummelt!
Stakkars deg søde!
Riktig god bedring.

Kos deg å se i din vakre hage!

Varm klem

stallnilsen sa...

Huffamei, så lite artig, uhell kan være ute fortere enn vi aner, selv i et uskyldig hagearbeid.

Nu må du bare kose dæ og nyte hagen uten og belaste armen din.

God bedring til dæ :)

Lisbeth ;O)

Lykkefunn sa...

Det hørtes ikke godt ut. Ta deg noen hviledager, lytt til musikk, les en god bok og nyt syn og hørsel i hagen din!

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh nej! Stackars dig, vilken otur.
Hoppas på snart bättring!
Du får se det som lugna sköna dagar, så kan du nog gräva snart igen ska du se.
Stor kram från Maria

Marit sa...

Huff da! Det hørtes vondt ut. Uhell kan skje før en aner det. De fleste ulykker skjer i hjemmet sies det, og hagen må regnes inn der ;-)

God bedring!

Åshild sa...

Jeg har sett for meg en slik ulykke her nå som jeg har det så travelt, men det har gått bra.

Derfor har jeg stor medfølelse med deg. God bedring.

Bente Antonsen sa...

Godt det gikk bra. Det kommer nye muligheter. God bedring. Klem

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej igen.
Har glömt säga att min Eifelzauber lever, den blommar inte just nu bara.
Kram

Tins roser sa...

God bedring Inger Marie. Og godt at det endte fint, selv om det alltid passer dårlig med en defekt hånd for et hagemenneske. Og typisk at det skjer når man har noen dager ledig...men da får du hvilt deg ved å gå og lukte, kan hende det er en mening med det også. Klem :))

Dewberry / Amanita sa...

What a beautiful dahlia!

Mia sa...

Aj, aj, aj! Uscha mig, det kunde slutat riktigt illa. Ibland är olyckan där fortare än man anar, stackars dig. Du får njuta ledigheten med böcker istället.

Vivishagerom sa...

Kjære vene deg. Dette hørtes ikke noe særlig godt ut. Nå må du ta det med ro, slik at armen din blir god igjen.

God klem og god bedring fra meg.

Kristin Aurdal sa...

Huff så leit, men det får gjøre det beste ut av det og fortsette med å snuse på blomstene.
Nydelig den Dahliaen du har bilde av. Lekker farge :-)
Ønsker deg god bedring :-)

New Dawn

Villrose sa...

Oj, oj! God bedring, og vær forsiktig med skarpe gjenstander :-)

idehaven sa...

Kæreste Inger Marie da.
Nu må du passe på dig selv.
Man siger jo at de fleste ulykker sker i hjemmet og det behøver du ikke at bevise.

Men du kommer da ikke til at kede dig, du kreative menneske. Glæder mig til at se hvad du så hitter på!!

Klem Helga

Et nytt landsbyliv sa...

Au - det så ikke godt ut - God bedring ! Nyt den vakre hagen din , men så blir rask igjen.

Anne

Anne sa...

Huff da ...ja uhellet kan skje før vi vet ordet av det .
God bedring !!!
Bruk tiden til å nyte alt det vakre du har i hagen din ..
Kjenner jeg deg rett ,blir det nok planlegging av både det ene og det andre .....
Ha en in dag !
Klem Anne

Unknown sa...

Skikkelig uheldig.
Fin tid til å planlegge og kose seg i hagen.

Ha en fin dag.
Klem

Fru Friis sa...

Uha, uha... ja, man skal passe på med de skarpe redskaber!! Godt det trods alt ikke gik værrer.

Rigtig god bedring til dig og nyd nu sommerdagene henslængt i en liggestol eller med næsen i blomsterne, det er nu heller ikke så værst endda... ;o)

Ingvill Mydland sa...

Uff a meg, så ille! Godt du kom deg til legevakten, da, ikke noe greit! Jeg håper at du raskt blir bedre i armen, slik at du kan få gjort noe av det du hadde planlagt. Tusen takk for koselig hilsen på min blogg! <3

Lines Papirdill sa...

Skumle greier, du får ha god bedring. Så har jeg et spm til deg: jeg tenkte å plukke inn litt tyttebærlyng, rognebær ol til vinteren for å kunne lage diveres pynt når det blir vinter og jul. Korsn bevarer man lyngen grønn og bær fin? Hva gjør du med de materialene du samler inn på høsten? Tørker du det eller går det an å fryse ned? Mvh Line
Salomonsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...