torsdag 8. august 2013

Regn dag....




...en skikkelig regntung dag her i mitt område idag...

Men..
først må jeg bare si...
Tusen takk for alle varme og hyggelige ord dere
la igjen i siste innlegg...

Hånden er mye bedre nå etter noen dager..
og gleder meg til at den er helt fin igjen og jeg kan
holde på som normalt...




Se hva jeg fikk idag...
et betonghjerte med fine sommerblomster...
og besøk av venninne B...




..her er det erteblomster..lavendel..cosmos..




..klematis..alunrot...
og den plastproppen med grovt tau rundt...
sååå fint:)




Så idag har vi vandret rundt i hagen med paraply 
og en sving innom veksthuset...
grønnsak hagen måtte inspiseres...
... kaffe og belgiske vafler med masse bær og krem....
og pratet både på inn-og utpust..:)




Sommerblomster sammen med gamle duker
er en fin ting....
Hekling..linstoff og engelskbroderi...er sååå fint...

Dette er arvegods fra samboerens familie...
se så fin engelsk broderi...




..og de lekreste heklede kanter...
så nøyaktig og flotte sting det er brukt..
laget av dyktige hender....








Blomster..gaver...fine ting for øye...

En fin måte å bruke en regnværs dag på:))




12 kommentarer:

Bente Antonsen sa...

Så fint at det går fremover med deg. Nydelig håndarbeid og flotte bilder. God helg.

stallnilsen sa...

Så koselig at du fikk besøk av venninna di,og fikk slik fin gave av henne ;)
Bra at hånda di blir bedre.

Ha en fin kveld.

Lisbeth :O)

Sabelhagens Olivlund sa...

Skönt att handen blir bättre! Trevligt med besök, och vilket fint hjärta du fick.
Ha en fin kväll
Kram Maria

Marit sa...

Så godt at du allerede er bedre! Det hørtes ut som en hyggelig regnværsdag. Fortsatt god bedring!

Vivishagerom sa...

Koselig med fine gaver og besøk på en regnværsdag. Veldig flott at det går fremover med deg.

Klem

Underberget sa...

Det var en nydelig venninne-gave, alltid en glede å få slikt:-) Skjønne gamle tekstiler også, jeg har vært heldig å finne laken og putevar på bruktbutikker. Jeg har brukt regnværsdagen til å sortere gamle bilder og takk og pris for det for da fant jeg dem jeg trodde var borte!

Underberget sa...

PS. Fortsatt god bedring med armen din, hageredskaper kan være skumle greier. Og så handicappet man blir når en arm eller fot ikke fungerer! Jeg er heldigvis på beina igjen, men blir fort sliten i ankelen.
Klem fra Berit

Tins roser sa...

Ååå jeg likte veldig godt det hvite broderiet, det var aldeles nydelig. Men aller mest er jeg glad for at "arbeidsskaden" din er bedre og at du snart er i farta igjen. Klem til deg fra meg :)

Elin sa...

Fortsatt god bedring med armen!
For en nydelig gave. Buketten var så fint satt sammen:)

Mariann sa...

Nydelig duk! Passer godt å bruke nå om sommeren.
Så uheldig du var som skadet hånden. Bra at det går bedre nå.
Ha en fin helg!

Tante Titti sa...

Au au.... Hadde ikke elst forrige innlegget før nå heller jeg... Godt å høre at det går framover, og siden det er noen dager siden dette innlegget også, så håper jeg bedringen har fortsatt i sammen tempo, så du snart er like god i armen igjen veldig snart!
Nydelige blomster du har fått. Å så så genial måte å dekorere den plastproppen på blomstene da. Koselig med slike søte oppmuntringer på regntunge dager!
Titti-klem

Ingvill Mydland sa...

Nydelig betonghjerte, og det bladet jeg skimter glimt av ser da også ut som et utrolig hyggelig innslag på en regnværsdag!! :):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...