torsdag 3. oktober 2013

Høst i veksthuset......





Da er veksthuset ryddet og vasket etter sesongen...

utover høsten vil jeg bruke det
til kreativitet og hygge...
og da må jeg fylle det med høstpynt og lage et 
lunere miljø til høstdagene her ute...

Bli gjerne med inn...
men jeg advarer...det blir maaaange bilder....





                 











                   


                   





                   




...så deilig med rent og nyvasket veksthus....
solen skinner ennå og høstfargene vises mer og mer...
men jeg vet det kommer
..grå dager..mørke ettermiddager..
da skal jeg tenne masse lys
og kle meg godt
for i høst-veksthuset er det sååå fint å være....:))





23 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

åååå, så koselig! tålte fint mange bilder herfra :)

Anne sa...

Kjempekoselig og en fryd for øyet !

Kos deg masse i veksthuset ditt framover !
Klem Anne

Monica sa...

Hei på deg.
Å, så masse herlige høst bilder!!!
Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
Smil og klem fra Monica

Unknown sa...

Sikke meget fint, du har fået lavet i dit væksthus. Det er nogle gode opstillinger. Jeg kan godt lide de brune lerkrukker. De er rigtige høstagtige. Dejligt, at du hygger dig derude med masser af levende lys.
Kærlig HIlsen
JetteMajken

stallnilsen sa...

Det er bestandig koselig og bli med dæ en tur inn i veksthuset ditt, det er så deilig og få ryddet vækk sommerens gleder og få vaskert bort rusk og rask.
Koselig har du fått det,fine bilder.

Ha en fin kveld.

Lisbeth ;)

4 i Kiellandsgata sa...

Det så jammen fantastisk ut=) Skjønner godt at du trives der ute=) Vibeke

Aud sa...

Så koselig det ser ut! Sikkert kjempetrivelig å sitte der med stearinlys :-)

MarJE sa...

Ingen advarsel trengst her.......herlig å sjå alt saman. Så smakfullt du lagar det til ALLTID!
Mykje inspirasjon å hente frå deg og det er kjekt.
Gled meg til å sjå utover hausten når du kosar deg i haustdrivhuset.
Klem.

Marikki sa...

These photos are full of beautiful autumn feelings!♥

Thank you so much for your so kind words to me:)And welcome to visit again:)

Many hugs, Marikki

Mariann sa...

Så fint du har ryddet og pyntet i drivhuset! Der kan du ha mange kreative stunder utover høsten.
Jeg har ryddet endel i drivhuset mitt, men vaskingenen står igjen. Håper på noen flere soldager i oktober.

Villrose sa...

Nydelige bilder! Her er drivhuset fortsatt et kaos av tomatplanter tunge av frukt, paprikaplanter og annet. Men de eksotiske venter i kø...

Ranten sa...

Det så skikkelig koselig ut :) Jeg gleder meg til det står et glasshus her på tomten også :) I mellomtiden får jeg samle på inspirasjon sånn som nå :) God helg!

Unknown sa...

Skjønner godt at det er fint å være i veksthuset- det er jo helt nydelig der :) så vakre bilder

God helg klem Monica

Hjem & Glede sa...

Å så herlige inspirerende bilder hos deg!
Ja nå er det bare til å kose seg i nyvasket hus!

God helg skjønne du!

Klem på klem.

hagen vår sa...

Hei! Så fint du har fått det. Det skal ikke bli vanskelig å være kreativ der. Ha det godt! Anne

Tins roser sa...

Du er flink, Inger Marie, og dekoratør til fingerspissene...så mye vakkert og koselig, med pledd for skikkelig mys, for å si det på svorsk, og en god bok. Ja, nå er det tid for inneaktiviteter!

Vores have sa...

Sikke flotte billeder du viser. Dejligt med et nyvasket drivhus. Ønsker dig en god fredag aften / god week-end:) Knus Hnne Bente

Vivishagerom sa...

Du verden, så koselig og fint. Her kunne jeg godt å ha tenkt meg og vært.
Flott å ha et sted om høsten også.

Kos deg masse! Klem

Mor Inger`s hus sa...

Åååå så koselig :)

:) Inger

Gentiana nivalis sa...

Det er godt å få rydda opp og laga seg en fin koseplass. Høres ut som et fint sted å sitte når høststormene slår til. Nydelige bilder! Tusen takk for hilsen hos meg!

Tante Titti sa...

Så lekkert og stemningsfullt. Ser for meg at det kan bli mange flotte stunder der utover høsten ja!
Ønsker deg en riktig god helg!
Titti-klem

Christina sa...

Oi, så koselig : ))
Ha en fin kveld!

Taubanevegen sa...

Å, så koselig ute i drivhuset ditt! :) Den gamle døra var FLOTT! Kreativt og veldig fint med de gamle plankene bak døra.

Ønsker deg en koselig høstkveld! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...