onsdag 23. oktober 2013

Kranser II.....





Idag vil jeg vise noen av kranser og hjerter jeg
har laget tidligere...
de kan godt lages om igjen..
og fortsatt inspirere til å sette igang...




Krans med bl.a
 lammeøre..skimmia..avblomstret helleborus....



            

Krans av klokkeranke og humle......Hjerte av gåsunger og lav...






Krans av buksbom med høstblader.....dobbel krans med rose-nyper...







Så en med rødkløver og et hjerte av syrinknopper....





Sommerkrans av hagens Austin roser og  duftende gamle roser...



   



Og to enkle høstkranser av fargerikt løv...
til høyre har jeg brukt bøk.....til venstre lønn...

De tykke kransene bruker jeg underlag av villvin eller halmkrans
og når det skal være tynne lette kranser bruker jeg bare en stiv ståltråd....

Ja..da var det bare å sette igang..
naturen og hagen er fortsatt full av materialer...helt gratis :))









15 kommentarer:

stallnilsen sa...

Å så mange fine kranser du lager :)
Æ e ikke flink med slikt , men det er du Inger Marie ;)
Ha en fin kveld.

Lisbeth :O)

Mariann sa...

Flott inspirasjon! Likte veldig godt den av humle og blodbeger.

Sabelhagens Olivlund sa...

SÅ fina!! Du är så duktig på att göra kransar och annat pynt!!
Tack för all inspiration.
Ha det gott
Kram Maria

Elin sa...

Nydelige kranser!
Virkelig inspirerende :)

TittisTrädgård sa...

Så många fina kransar du gjort! Tack för inspirationen/ Kram Titti

idehaven sa...

Hej Inger Marie.

Dine kranse er så smukke og unikke.
Tak for dejlig inspiration. Jeg skal også have lavet nogle.

Klem Helga

Mitt hverdagsliv sa...

For noen flotte kranser! Du er utrolig flink. Og en inspirasjon til oss andre!

Vigdis

Taubanevegen sa...

Jeg blir så imponert over alle de vakre kransene du lager! :) Alle er nydelige på hver sin måte. Den med roser var bare så utrolig skjønn.

God torsdag! :)

Marit sa...

Så fine de er alle sammen! Du er så flink til å lage kranser.
Likte godt de to siste høstkransene :)
Ha en fin dag!

Marina sa...

SÅ många fina! Den ena vackrare än den andra. Tack för inspirationen.

Ha en bra dag!

Caroline sa...

Fantastisk!!!
Du er bare råflink på disse kransene,de er jo så flotte!
Ja,hagen og naturen generelt har utrolig mye fint å by på:)
Ha en fin dag!
Klem Caroline

Unknown sa...

Nydelige kranser, så flink du er.
Takk for tips.

Ha en finfin dag.
Klem

Monica fra Koseleg sa...

Her var det mykje fint! Og mange gode idéar: Hjertet av gåsungar ønskar eg meg til våren! Det var nydeleg! Så var det å huske idéen no da....
Klem frå Monica!

ElseT sa...

Det som eg tenkjer når eg ser bileta dine er "kvifor brukar eg pengar på fancy hageblad" når eg kan finne så flott inspirasjon som her. Ha ei god helg.

Unknown sa...

Nydelige kranser...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...