søndag 11. desember 2016

Søndag i Desember....





...og endelig litt tid til det jeg like best....
pusle...dekorere...bare kose meg i veksthuset...

De siset ukene har bare vært fylt av må-gjøre-ting.....
og da blir det lite eller ingen tid til det jeg helst vil holde på med...
...SKAPE AV NATUR....





































Er igang med dekorasjoner...
disse skal gis bort...og etterhvert blir det dekor til huset og hagen...
har også mine faste og trofate "gamle kunder"
som vil ha kranser og dekorasjon til kirkegården før jul...

Men jeg må jo ha noe selv også...
så det blir flere ettermiddager i veksthuset...
men det gjelder å utnytte dagen...
for lyset svinner fort...

Tror jeg skal lage meg noe nytt iår...
kanskje noe spesilt til borddekkingen...eller på ytterdøren....
vi får se...tingene blir til mens jeg holder på:)








7 kommentarer:

Marit sa...

Så fine dekorasjoner! Liker så godt de med lys i, for det er så koselig nå i mørket.

Ha en fin kveld!

Anne sa...

Så fine dekorasjoner ..
Ikke lett å få nok tid til det man aller helst vil holde på med ...jeg kjenner til det ja .
Min søndag har vært i butikken i dag ...
men jeg har nå kost meg med å lage kranser etter jeg kom hjem .
Egentlig ville jeg hatt adventstiden dobbel så lang !!!!!!
Kos deg og nyt dagene videre .
Klem Anne

Bente sa...

Heia. Så nydelige dekorasjoner du har laget. Ja det blir ikke mye tid til overs for kreative utspill, men heldigvis klarer vi å få det til innimellom.
Klem

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Skal si du er flink med de dekorasjonene. :)

stallnilsen sa...

Elsker og se på alle de fine dekorasjonene du lager, skulle ønske æ bodde i nærheten av dæ, for da skulle æ ha kommet og sett på når du lager alt det fine :)

Ha en fin dag videre :)

Lisbeth :O)

Aud sa...

Det er ikke alltid så lett å finne balansen mellom må-gjøre-ting og har-lyst til-å-gjøre-ting. Men det er veldig hyggelig når anledningen byr seg til å pusle med det en har mest lyst til :-)

Meta sa...

Det är så det brukar vara de man ger bort kommer i första hand och sen sina egna om man hinner med. Ibland hoppas jag på att någon tänker på mig också så jag får nåt om jag inte hinner det.
Så fint med rosen och ljuset.
Ha nu en fin adventstid. Det går fort nu.
Kram Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...