onsdag 16. august 2017

Da er jeg klar....





...til høstmarked i Ramnes til helgen...

Første gang på dette stedet...så det blir spennende..

Jeg deltar med alle mine naturprodukter....
Kranser...hjerter...olivenpleie....




Hjerter i mose eller grå lav...
eller hjerte av kongler på en ny måte...og masse mer...
i tillegg til det du finner HER.






Oliven pleie fra Hellas...av økologisk ekstra virgin oliven
som jeg er importør av...
et lite utvalg ser du her....og link til nettsiden HER




Det er ikke meldt spesielt godt vær til helgen...
jeg håper det blir bedre enn de sier..

Er du i traktene så er det hyggelig om stikker innom..standteltet mitt...
(Vivestad Høstmarked)

Det var dagens reklame...og hva jeg holder på med:)








13 kommentarer:

Marit sa...

Det er jo spennende å dra til nye steder. Får håpe at været blir bedre enn meldt!
Lykke til!

Ranten sa...

Høres koselig ut men det blir nok litt for langt unna for meg :-)) Lykke til med salget!

HageSus i Turids hage sa...

Så mye fint du har laget, hadde vært morsomt å stikke innom Vivestad, men er ikke mulig denne helgen. Ønsker deg lykke til og krysser fingre for oppholdsvær.
Turid

fruens flora sa...



Hei Inger Marie. Spennende ting du har laget. Da får vi håpe på bra vær, og tillykke med salget.
Hilsen Hanne-Lise.

Anonym sa...

Jeg håber det bliver solskinsvejr, og at du får solgt en masse :-)
Kh Nana

Maribel sa...

Hej Inger Marie!
Så mycket fint du gjort, hoppas vädret blir bra och du får många besökare. Så trevligt med marknader.
Ha det fint /Marika

Aud sa...

Så spennende! Håper dere får det fint :-)

hagen vår sa...

Hei!
Du lager så mye fint. Kransene dine er lekre.
Krysser fingre for godt vær og et godt salg.
Ha det godt! Anne

Meta sa...

Hoppas vädret är på er sida då åxå. Marknader är så roliga att gå på speciellt på hösten så mycket fint man kan hitta. Fina kransar du gjort.
Ha det gott i helgen
Kram Meta

Jannibele sa...

Hvilken spennende debut! Det blir nok rift om kransene.
Nydelige!
God uke.
Jannicke

blooming home and garden sa...

Hei, så flotte hjerter du har laget! Så mye fint man kan lage av det naturen gir,
Ønsker deg en fin dag!
Klem, Ida

Red Rose Alley sa...

What a pretty wreath with pine cones, Inger Marie. It looks just like Autumn. It's starting to feel like Fall here with breezes in the mornings. : )

~Sheri

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Inger Marie!
Beautiful are your wreaths.
I can not buy moss for my wreaths and I do not do them.
Happy week.
Lucja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...