søndag 28. september 2014

Nyvasket.....



...veksthus !
Så godt å være ferdig.....




Det er vel den jobben jeg syns minst om...men nå er den gjort for denne gang...
Og da er veksthuset blitt til verksted...
for høsthygge og kreativitet...

For her inne kan jeg holde på til nærmere jul...
binde kranser..musikk..varm drikke...godstol med pledd...levende lys...
nye ideer blir til...eller bare være..for å kjenne på
hvor heldig jeg er....






..og kranser blir det noen av...utover...
håper dere ikke går lei...
Idag deler jeg med dere krans av bær funnet i hagen....






Det er bær og kongler av aronia...villvin...sypress..humle...
samt pieris..buksbom...hortensia...cosmos...




...alt bindet sammen på en vanlig underlag av villvin....
ble fornøyd med denne...
høstlig og fin....




...for å kunne nyte den bedre..har jeg lagt den på et fat
med kubbelys i høstlige nyanser...

Dekorativt på stuebordet i høstkveldene...
som 
jeg deler hos Helgegleder :))








23 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan trylle frem så mye fint Inger Marie, så fint å kunne bruke drivhuset som verksted på denne årstiden.

Flotte høst farger i de vakre kransene dine.

God ny uke, Maritklem.

Unknown sa...

Det må være deilig å være ferdig med det kjedelige - da er det bare å kose seg med det som er moro:) Flott krans (som alltid!)

Jannibele sa...

Så godt det må føles å ønske høsten velkommen til drivhuset ditt. Mange gode stunder venter på deg. Vakker vakker krans, som vanlig!

Ranten sa...

Kjempefin krans! De "ballene" med rutemønster, er det kongler av tuja eller noe lignende? Høres veldig koselig ut med verksted i drivhuset :-))

Sabelhagens Olivlund sa...

Ååå, vilken fiiin krans! Kreativa du, underbar inspiration. Jag har så lite vildvin så det räcker nästan inte till stomme.
Ha det gott
Kram Maria

Bettina Bäck sa...

Wow vilka kransar!

MarJE sa...

WoW....for ein nydeleg krans. Falt pladask for den og eg har studert den oppigjen og oppigjen. Du er så flink å lage smakfulle ting av alt slag. Veldig inspirerande.
Høyrest koseleg ut å sitte i drivhuset med slike syslar og hrlig når vaskejobben er unnagjort.
God veke til deg.
Klem frå MarJE.

Annes hageverden sa...

Det var en nydelig krans :-). Nydelige farger! Ha en fortsatt fin høst med masse kreativitet i det nyvaskede drivhuset.

angie sa...

wunderschöne herbstkränze!!!!! liebe grüße von angie

Refleksjon på livsvegen sa...

Så herlig med eit slikt ekstra rom.
Smart å bruke det på den måten.
Berre så flotte kransar du lagar!
Fin ny haust veke!

Turid sa...

Å så herlig å være ferdig med vaskinga :) Jeg har fortsatt igjen hundrevis av potter, men snart er det klart for ny sesong.
Dine vakre kranser er en fryd for øyet.

Marit sa...

Så deilig å være ferdig med vaskingen av drivhuset!

Du lager utrolig vakre kranser!

Ha en fin uke :)

Unknown sa...

Godt å være ferdig med det kjedelige og nå er det bare kos - vakre kranser :)

Ønsker deg en fin uke

Klemmer Monica

Plantebegejstring sa...

Åh, så fint du har det! Nyvasket drivhus og så lækker en krans! Bliver helt misundelig:0)

Dejlig dag fra Katinka

Ingvill Mydland sa...

For en nydelig krans!! Den var fantastisk fin, med herlige høstfarger. Virkelig spesiell.

livihagen.blogspot.com sa...

Det var en fantastisk fin krans. Tenk å kunne lage noe slikt!

Fru Friis sa...

Tænk at du allerede har vasket drivhus ned, men når jeg ser hvad du bruger det til, forstår jeg dig så udmærket.
Din efterårskrans er meget smuk og feminin.

Elisabeth Solum sa...

Ååå ... for en fortryllende vakker krans! :D Så flink du er! :)
Nå minnet du meg om at jeg må vaske drivhuset snart også. Lurer på hva du vasker med, og om du har varme i drivhuset.
Kos deg videre! :)

Vivishagerom sa...

Hei
Høres veldig deilig ut å være ferdig med drivhusvasken, men får vente til våren. Jeg bruker mitt drivhus til lagring, og da blir det ofte litt rot som følger med.
Nydelig krans du har laget. Det er så gøy å se alt det fine du får til.
Kjempe fin og koselig helgeglede du deler.
Klem Vivi

Caroline sa...

Kransen var knallfin!
Så mange flotte planter og vekster du har i hagen din,gøy å kunne ta de i bruk til en dekorativ kans:)
Så koselig på lysfatet!
Ønsker deg en fin høstkveld!
Klem Caroline

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Inger Marie!
Beautiful!!!!!!!

Signes sammensurium sa...

Den kransen var bare vanvittig fin!!!
Klem fra Signe.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fantastisk fin krans:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...