onsdag 17. september 2014

September...vi nyter den.....




September skrider frem...
den ene soldagen etter den andre...med sommertemperaturer...
...Indian Summer...
opplever vi...
tross den lange varme sommeren....

Jeg nyter det virkelig:)





..men nå kjenner jeg at det er på tide å lage kranser...
denne tiden av året er det så mye materiale
å finne...i skogen eller hagen...




..og hvorfor ikke lage våre egne underlag..
til alle høstens vakre kranser...
finner du en liten veiledning om hvordan jeg gjør det....
..det er ikke vanskelig :)





...kransene vi velger å lage kan være både 
tykke og kraftige....





...eller så enkle og tynne vi ønsker....

Under hvert bilde ligger det link til tidligere innlegg
der jeg har laget de ulike
kransene....

Og vil du ha enda flere ideer....
kikker du under 
Etiketter..
her på høyre side...
og så på
Kranser/Dekor....


Til helgen tror jeg det blir kreativitet med kranser
i veksthuset....

Gleder meg..:))





14 kommentarer:

Meta sa...

Visst är det skoj att fixa kransar, det har inte blivit så många i år har ju lite annat för mig men någon till skall det nog bli i alla fall. De du visar är såå fina.Jag fick en ide ska nog göra den i morgon.
Ha en skön kväll
Kram Meta

Jannibele sa...

Ai, du Inger Marie! Hendene dine skaper de vakreste ting, fra det kompliserte til det enkle. Jeg beundrer og beundrer! Ha gode dager og fin helg i drivhuset:)

Unknown sa...

Mange fine kranser du har laget!

Unknown sa...

Kære Inger marie

Smukke og inspirerende kranse som altid!

Kram
JetteMajken

Marit sa...

Du er en mester i kranselaging!
Ja, nå er alle soldager ren bonus, for de er gode å ta med seg inn i høsten...

Refleksjon på livsvegen sa...

Så herlig med ekstra dagar til å ladde "batteriet"...
Takk for flott inspirasjon.
Vonar dagen din vert fin!

Unknown sa...

Ååå så fin høstpynt du tryller frem Inger Marie, nå ble jeg inspirert.

Ha en strålende septemberdag,
Maritklem.

Et nytt landsbyliv sa...

Så vakre kranser - den heuchera høstkransen var veldig inspirerende ;) Faktisk så har jeg begynt å tenke kranser - det nærmer seg tid for julemesse. Jeg må sjekke ut dine poster om kranser , for det jeg trenger nå er å finne ut hva jeg kan bruke som materiale og som kan ligge et par måneder før jeg dekorerer dem. Julemesse for korpset er jo helst slik at utgangsmaterialene bør være billige og resultatet kan selges med god fortjeneste. Særlig vekt på at resultatet er salgbart.

Turid sa...

Flotte kranser du lager. Og takk for all inspirasjonen du gir meg. Nå, ut å plukke materialer til dørkrans ;)

HWIT BLOGG sa...

Åh jättefina kransar! Verkligen!
Visst är det roligt att göra kransar...tid och rum bara försvinner, att skapa är verkligen gott för själen!
Varm kram,
Titti

Unknown sa...

Kjempefine kranser-nydelig vakre :) Tror jeg må lage en i dag !

Ønsker deg en herlig helg

Klemmer Monica

4 i Kiellandsgata sa...

Kransene dine er fantastisk flotte=) Har veldig lyst til å prøve på en selv også=) God helg=) Vibeke

idehaven sa...

Hej Inger Marie.

Ja september og indian summer er fantastisk.
Jeg må faktisk stadig vande en del da solen fortsat udtørrer meget.

Sikke smukke kranse. Atter så kreativ. Min tid har ikke været til det endnu - der er så meget andet at lave i haven endnu.

God helg.
Helga

stallnilsen sa...

Kransene dine er så utrulige dekrative Inger Marie, æ kommer aldri til og få til det som du gjør :)
Høsten er vakker og som du sier all det fine fra skogen vi kan plukke med oss hjem.

Ha ei superfin helg.

Klem Lisbeth :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...