onsdag 29. juni 2016

Gå sakte..stanse opp..se..nyte..





Det føles som den viktigste oppgaven i disse dager...
farver og duftbilder...
...ROSER...ROSER...
til for å nytes...




Shopsird Lad






The Pilgrim  og  Clair Austin




Felicite Parmentier




Boule de Neige






Hanson Rosen




William Shakespeare






Geoff Hamilton  og  Great Western


























...og hvordan kan jeg velge en favoritt blandt disse...???
Så vakre på hver sin måte...

Og til hardere jeg klipper de...til kraftigere og flere blomster kommer det...
spesielt mange av Austin rosene har noe veike grener 
for de stor fylte blomsterhodene...
men det hjelper å være tøff med saksen..
går jeg sakte...stanser opp...ser...og nyter 
alle rosene..:)


...og så kommer vel innelgget ut på blogglistene
etterhvert...
det er jo så irriterende med dette blogger-tullet...
og ikke forstår jeg hvorfor det er blitt slik...??




14 kommentarer:

Caroline sa...

Åååå,jeg dåner av de vakre rosene dine!!!
Noe så utrolig vakkert,nesten som jeg kjenner duften gjennom skjermen her;)
Var det du som ifjor plantet så mange roser på høsten/sensommeren,gikk det greit? Det er jo mange ganger salg på sensommeren,men har ikke helt turt å kjøpe de da,er rett for at de ikke får satt seg skikkelig før frosten å vinteren griper tak...Nå ligger hagen min i sone 5 da,så jeg må ha noen roser som tåler en støyt,kom gjerne med forslag:)

Stilig du hadde plantet i lampeskjermene under her:)
Ønsker deg fiiiine sommerdager,å kos deg med roseblomstringen!
Klem Caroline

Villrose sa...

Vakkert, vakkert...
Hvordan kan det ha seg at jeg også kjenner roseduften? Åjo, duften fra hagen min siver inn gjennom åpen verandadør :)

Meta sa...

Helt underbart med rosor det hör verkligen sommaren och semestern till. Så fina dina är just nu, lite regn och sol om vart annat så växer och frodas de ännu mer.
Ja du bloggen den trullsar med oss alla på ett eller annat sätt känns det som just nu. jag fick liten text på ett inlägg och det gick inte att fixa. men nu verkar det vara återställt igen som tur är så man kan läsa vad man skrivit.
Ha en bra sommardag
kram Meta

Marit sa...

Nydelige roser du har! De er så fine akkurat nå. Ja, blogger har store problemer for tiden, for jeg så ikke ditt innlegg nå! Det er så irriterende :(
Ha en fin dag!

Hageidyll i Sonvika sa...

Vakre roser !! Det er bare å nyte :-)
Her regner det i bøtter og spann, og det er mer i vente.. Så, rosene ser litt slukøret ut.
Har vært lite på blogg i det siste så vi har ikke merket problemet, men hadde store problem på senvinteren.
Ha en fin helg.
Eirin

Rost och rädisor sa...

Den ena vackrare än den andra.
Ha det fint
Anette u

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Nydelige roser, jeg har ingen av dem, men det var mange jeg kunne tenkt meg. :) Hilsen Ingeborg

Jannibele sa...

Å ja, gå sakte, sanse og bare nyte! Ingen vits å velge seg en favoritt, men hylle mangfoldet og kunstverkene naturen byr oss på.
Riktig god rosehelg:)
Jannicke

Aud sa...

Med en sånn hage, hadde jeg ønsket å være hjemme hele sommeren. Som du sier, bare nyte :-)

Rosor och Akvileja sa...

Hur många sorter har du? Är du en rossamlare kanske? ;)
Ha det bäst.Åsa

Elsa sa...

Nydelige rosebilder du har lagt ut. Nyter synet av rosene.

www.AnettesFlora.com sa...

Uhmmmm, uhmmm, det er en skøn "opgave" med så mange lækre roser du har:-))) Flotte billeder!

Bente sa...

Herlighet så mange vakre roser du har. Nyter hvert bilde
Klem

Fru Friis sa...

SMUUUKT.... :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...