torsdag 14. desember 2017

Litt av hvert siden sist....





Vi har fått julesnø de siste dagene...
og jeg må innrømme at hagen kler den hvite kappen...
så stille og fredlig...






Røde nyper fra en enkel, gammel rose...
ble de lille røde innslaget...som gir julefølelsen her ute...
































Det har gått i ett den siste tiden...
med jobbing og julemarked...nettbutikk og juleforberedelser....
og mange andre daglige ting...

Så er der kommet en fin artikkel om meg og hagen...mine kranser og dekor...
i Familien....denne uken
Journalist og fotograf var hos meg i november i fjor...
så det er lang tid før resultat...
Gøy er det likevel...
Journalisten fikk godt frem stemningen i teksten...
selv om ikke alle bildene ble helt topp...
men pytt...hva gjør det..:)




Snart går vi inn i juleuken...utrolig hvor fort det går...
Nå til helgen skal jeg pynte litt mer både inne og ute med grønt og
vinterens farge...

Ønsker deg som kikker innom
en fin,fin kveld :)





11 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till reportaget, så roligt! Du gör så mycket fint pynt, och samtidigt hålla igång både jobb och nätbutik. Förstår att det går i ett för dig, men det är ju samtidigt roligt.
Ha det gott
Kram Maria

Furulunden sa...

Kjempefint med snø, og så hyggelig med en reportasje da gitt :) Skal lese den neste gang jeg er på besøk hos min mor på sykehjemmet. Hun har Familien vettu :) Hilsen meg i Furulunden, som ikke har så mye snø :)

Marit sa...

Så spennende med artikkel om deg i Familien da! Jeg kjøper aldri ukeblader mer, men da må jeg lete etter det. Her kom det litt snø i dag,og nå er det julestemning her, men det spørs vel om det blir liggende.

Ha en fin førjulstid!

Meta sa...

Vad trevligt att du var med i tidningen grattis till det. Ja nog är det mycket före jul allt. vi tar det lite lugnt här ska vara hos dotter så det blir lite knyt att ta med bröd och sill är mina saker.
Hoppas din jul blir fin och ha det så gott.
Kram Meta

Aud sa...

Vakkert med nyper mot snø :-)
Så gøy at du fikk en reportasje i Familien!

Bente sa...

Nydelige bilder fra din flotte vinterhage. Så artig med reportasje i Familien. Gratulerer.
Ha ei fin helg
Klem

HageSus i Turids hage sa...

Så gøy med artikkel i Familien!
Snø er ofte med å dekorere i hagen og den gir utrolig fin julestemning!
Ha en fin helg!
hilsen fra Turid

hagen vår sa...

Hei!
Så morsomt med en reportasje i Familien. Skal se etter det. De kunne brukt dine bilder, synes nå jeg.
Ha det godt! Anne

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Skikkelig julestemning i hagen din, her er mesteparten av snøen regnet bort. Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

krepsemor sa...

Gratulerer med sikkert flott reportasje i Familien. Bare så synd jeg ikke visste det, Inger Marie! Mulig min kjære mor eller søster har bladet.
Stemningsfulle bilder her på bloggen i alle fall :)
Det er så vakkert med et snødryss nå når det ellers er så mørkt ute. Men, som du sikkert har erfart som eks-sunnmøring, så har snøen nesten regnet bort nå, er det ikke typisk?
Håpet er at det kommer ny til jul! Uansett, om bare to dager "snur" sola, og det blir raskt lenger dager.

Håper du får en fredelig og god jul sammen med dine!

Klem!

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
May your Christmas sparkle with moments of love, laughter and goodwill,
And may the year ahead be full of contentment and joy.
Have a Merry Christmas.
Lucja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...