tirsdag 5. desember 2017

Midt i kransetiden....





I veksthuset produseres det kranser....
Søndag ble det en hel dag der ute...og idag har jeg også laget en god del.....

Denne store kransen startet jeg med på juleverkstedet...
nå er den ferdig pyntet og hengt på ytterdøren...










Kongler..misteltein...diverse grønt og stjerner av bark...
slik ble vinterens dørkrans i år...


























Så har jeg også laget noen til gave og noen som skal selges...
til helgen er det 
julemarked her i byen...
fikk plass på Roklubbens julemarked denne gang....
min stand blir med
 Oliven hudprodukter og masse fine kranser og hjerter...
håper mange finner veien innom...
det skjer samtidig med julemarked på KJV...like ved...

Men altså...
det er bare så gøy med kranser...
store eller små...enkle eller mere avanserte...naturlige materialer...
bare la fantasien boltre seg fritt...:)








10 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefina kransar du gjort. Det är så fint och välkomnande med en krans på dörren.
Lycka till på marknaden.
Kram Maria

Villrose sa...

Så vakre, med kongler og det hele.
Beundrer dere som er flinke med sånt...

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Koselig med kranser. Dine er nå litt mer kompliserte enn mine ser jeg. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

Aud sa...

Veldig fine kranser! Jeg liker så godt de med mange kongler :-)

hagen vår sa...

Hei!
Du er så kreativ. Kjempefine kranser. Lykke til med julemarked! Anne

stallnilsen sa...

Så flott den dørkransen din var :D

Må være artig og kunne lage så mange fine ting , lykke til med julemarkedet, håper du får solgt masse , både kranser og prudukter :)

Lisbeth :O)

Meta sa...

Du är ju så duktig på att göra kransar. Fina med stjärnor i bark och stora kottar Gillar det skarpt.
Ha nu en fin helg och lyck till på marknaden
Kam Meta

Bente sa...

Nydelige kranser. Adventstiden er bare herlig.
Klem

HageSus i Turids hage sa...

Så flotte kranser du lager.
Synes stjernene av bjørkebark ble veldig fine på kransene.
Ha en fin førjulstid.
Turid

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelige kranser. Likte de bjørkehjertene! Ha en fin adventstid!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...