onsdag 10. januar 2018

Kritthvit hage....




Frostige og kalde dager i det siste...
skal det først være vinter...er dette det beste været...syns jeg....
og det gir også fine motiver....


























...det overrasker meg alltid hvor lenge rosebladene er grønne utover vinteren....




..i kveld fikk vi litt påfyll med snø
men ikke de store mengdene...

Den første veksthusdagen idag...
jeg produserer kranser og hjerter...og litt nytt...
kler meg godt og har på parafinovn som hjelper godt mot kulden..

Herlig å bruke veksthuset også på vinteren:)

Ha en fin uke:)




14 kommentarer:

Furulunden sa...

Det er så fint ned rim ig snø. Da er det fint å ha ventet med å klippe ned stauder planter.

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättevackert och krispigt. Här är det bara regn...Så trist.
Underbart att du kan vara i ditt växthus nu.
Kram Maria

Meta sa...

Ja men du jag gillar bättre de här dagarna när allt är vitt än den gråton som oftast är här nu. Lite sol igår härligt .
Ha nu ett bra slut på veckan
Kram Meta

عوض نجاح sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
hagen vår sa...


Hei! Vakre vinterbilder.
Det må være deilig å bruke veksthuset nå.
Ha det godt! Anne

Marit sa...

Nydelige vinterbilder! Rimfrost er så vakkert.

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Ja, det blir så fine bilder med rimfrost. Det har det ikke vært så mye av her i år, selv om det har vært litt kalde perioder. Var ute og så om jeg kunne finne noen snøklokketegn i går, men bakken var hard og jeg fant ingen. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Rimfrost är mycket vackert och mycket trevligare än grådiset jag har hos mig just nu. Det låter härligt att stå i växthuset och binda kransar :)

Ha det gott! Carina

Bente sa...

Nydelige vinterbilder
Ha en fin dag
Klem

stallnilsen sa...

Så fine bilder :)

Det blir så mange fine motiver når det er rim og frost ute :)

Æ var å innom drivhuset her om dagen, kaldt der, men glær mæ til æ skal sette på varmen der inne , men venter ennu noen uker med det :)

Ha en fin torsdag og helg .

Lisbeth :O)

Aud sa...

Jeg liker også frostmotiver :-)
Flotte bilder!

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Inger Marie!
Your garden looks wonderful at any time of the year.
Winter is fabulous.
Greetings.
Lucja

Ranten sa...

Vi kan mene mye om vinteren men jammen blir det mange lekre bilder av det :-)) Fin helg til deg!

fruens flora sa...



Hei Inger Marie.
Det blir så flotte motiver med rim og frost. Spessielt med gresser som jeg ser du har. God helg til deg.
Hanne-Lise.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...