søndag 17. juni 2018

Sommerens rose-show.....





Den fineste tiden i hagen er nå i juni og utover i juli....
med 
ROSE- SHOW







....Felicite Parmentier...




...Boule de neige...






 ...Cambridgs castel.......Shopshire Lad.....



 ....Duchesse de Montebello...






...Duchesse de Montebello....og ....Boule de Neige....




 ....Grislaine de Feligonde...
denne er ny i hagen...plantet i fjor og har vokst seg stor allerede....







...Ghislaine de Feligonde... og enda en ny fra ifjor.....Starlet rose Alina....






...fantastiske Great Western....




...Geoff Hamilton...




...Kordes Aloha....







...Rapsody in blue.... og.....The Pilgrim....





...snart også Clair Austin....gul i knopp..hvit utsprunget...

13 roser i blomst nå...
Hagen dufter fantastisk....og ennå er det et par stykker som 
er i gang...
dessverre gikk det ut 
 enda en Austin rose denne vinteren...
  ...Winchester Catherdal...


Ønsker en fin ny sommeruke:)






14 kommentarer:

Marit sa...

Så mange vakre roser du har! Du har mange flotte Austinroser.
Ha en fin ny uke!

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken underbar rosfrossa! Så många skönheter.
Önskar dig detsamma
Kram Maria

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Flotte roser. Og jeg har bare en av dem, Gislane, og en som ligner på Great Western, men som blir mye høyere. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

fruens flora sa...



Hei Inger Marie.
Nydelige roser. Roser kan jeg ikke få nok av. Er også glad i Austin roser. Winchester Catedral gikk også hos meg i år. God uke til deg.
Hanne-Lise.

blooming home and garden sa...

Nydelige roser hos deg...

Klem,Ida

naturglede/Randi Lind sa...

Du gode min her var det lekkert. Jeg har bare to som blomstrer og en som skranter noe veldig i år. Det har vel vært en litt for tørr mai. Håper regnet som nå har kommet gjør underverker i hagen. Ha en fin ny uke!

Aud sa...

Så deilig med så mange roser i hagen! Da får en ikke lyst å dra noe annet sted :-)

Jannibele sa...

Snakk om å komme til rosehimmelen! For et praktfullt skue. Jeg formelig kjenner duftene som svever over hagen din nå. Umulig å rangere dem, det er jo virkelig ikke et poeng heller....men Great Western fanget spesielt blikket mitt. Ser den for meg på Enerhagen, for å si det sånn.
Nyyyyyt!
Jannicke

livihagen.blogspot.com sa...

Wow, så fantastisk. Nydelige roser og så mange forskjellige. Dette må du bare nyte. Hilsen fra Liv

Vivishagerom sa...

Du har så mange nydelige roser, og jeg tipper det dufter godt i hagen din om dagen.
Mine roser starter nå, men jeg har så mange knekte greiner etter vinteren.

Vivi

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Dear Inger Marie!
Your roses are beautiful.
I am delighted with them.
Hugs and greetings.
Lucja

Villrose sa...

Den ene skjønnere enn den andre!
Ikke lett å rangere når alle hagens primadonnaer viser seg fram samtidig :)
Ha det fint!

Furulunden sa...

Snakk om flowerpower. Så mange herlige roser du har :)

Barwitzki sa...

roser jeg elsker... tusen takk... så fint :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...