lørdag 20. oktober 2018

Pause






Hei alle fine hagevenner...




Stille fra meg denne høsten...
ikke fordi jeg ikke ønsker å blogge...men for mange andre aktiviteter
stjeler tiden min...
Jeg holder på med et jobbrelatert nettkurs...
og dette tar mye av fritiden min denne høsten...
og så er det jo hagen...jobben..nettbutikken...og huslige sysler...
jada...nok å henge fingrene i...




























Så mens høsten er på sitt vakreste...i flammende farger og kreativiteten min
skulle ha gode forhold...blir det mest pc-jobbing...

Derfor tar jeg en pause fra bloggen nå 
ut året...
så er jeg tilbake med full fokus på nyåret.


Ønsker hver og en som kikker innom
en god høst videre:)








12 kommentarer:

Anonym sa...

Du må have det godt i pausen! Jeg håber du har tid til at nyde det smukke efterår, og jeg glæder mig til vi hører fra dig igen :-)
Knus fra Nana

naturglede/Randi Lind sa...

Sånn er det i blandt. Da ønsker jeg deg lykke til med alt du skal drive med framover. Titter innom deg igjen når du er klar vet du! Ha det fint!

Sabelhagens Olivlund sa...

Lycka till med allt i höst, så ses vi nästa år. Saknar dig.
Kram Maria

Marit sa...

Lykke til med alle dine prosjekter!

Aud sa...

Lykke til med alle oppgaver :-) Og god høst.

hagen vår sa...

Hei!
Ja, lykke til med alle dine prosjekter. Ha det godt! Anne

Barwitzki sa...

PAUSE-KLEM fra meg :-))
Ha riktig god tid. Viola

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Pause!

Do not you miss us? behind the blog?
Kisses and greetings:)
Lucja

krishna sa...

Beautiful fall color..
Please visit: https://from-a-girls-mind.blogspot.com/

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello Dear Inger Marie!
I wish you Christmas filled with magic, wonder and love.
Lucja

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Hello dear Inger Marie!

I wish you Christmas filled with magic, wonder and love.
Lucja

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
Hope you have a great New Year 2019.
Let the celebration begin. May all your dreams come true!
Lucja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...