fredag 20. desember 2019

Snart....




Nå er det bare noen få dager igjen..
så er vi inne i julehelgen...

Her i min hage blir det grønn jul ser det ut til...
 de siste dagene har fått is-regn...det fryser til på
 alle grener og gangstier...kjempeglatt så jeg nesten på ha piggsko
for å gå ut med søppel... 

Jeg trenger ikke snø for å komme i julestemning...
nå er snart huset fylt med grønne grener...trollhassel..mose..juleroser
og masse levende lys...
og svibler!



Det er et must...
bruker ikke mye blomster til jul..men svibler må jeg ha...
Grener med de nydelige frøkapsler fra sakalinbeinved gir det lille røde touchet
skal ikke mye til mot det grønne og hvite...
































Nå ser jeg frem til rolige dager etter en travel høst...
det blir nok godstolen med nesen i en bok..fyr i ovnen..sene frokoster 
og friske turer...og kanskje rydde litt i frøposene
for nå går det snart mot en ny hagesesong...

Ønsker dere alle en riktig god jul!










10 kommentarer:

fruens flora sa...


Hei Inger Marie.
Koselig å høre fra deg. Ja, nå er det snart jul. Merkelig det der. For jeg som er opp i årene synes jeg det blir koseligere og koseligere med jul. Mindre stress og kos med familien.
Ønsker deg og dine en god og fredfull jul.
Hanne-Lise.

Ranten sa...

Hei Inger Marit! Lekre bilder av vakker pynt! Jeg ønsker deg en fredfylt jul og jeg kommer nok til tilbringe den på samme måte som deg :-))

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
May your days be happy heart the light
and your Christmas be joyful and bright.
Merry Christmas!
Lucja

naturglede/Randi Lind sa...

Vakre bilder og ord som alltid. Håper du har hatt en vakker jul. Ønsker deg fortsatt fin romjul og godt nytt år! :)

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
May this year be the one in which all your wishes come true.
The one in which your dreams may turn into reality and all your fears may fade away.
Happy New Year!
Lucja

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Du lager så mye fint, flott julestemning i det. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

THE ONLY TRUE HACKER IN THE WORLD ® sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
فاتن الصاوي sa...


شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
شركة مكافحة الحمام بالاحساء

Bui Minh trading sa...

combo viglacera
tồng kho viglacera
đại lý viglacera
gạch ốp lát viglacera

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
I miss you and your wonderful photos and decorations.
Maybe you will appear on your blog from time to time?
Hugs and greetings.
Lucja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...