mandag 9. august 2021

WOW....

 


....som de vokser!




Denne sommeren har pelargoniene blomstret over seg...
tett i tett med blomsterhoder
og supergrønne blader.....




Dronning Ingrid og Mårbacka...




En hvit variant jeg ikke vet navnet på...




Denne blir først rød i blomsten og så går den gradvis 
over til rødstripet...Mallorca heter den...




Er de ikke vakre?

Jeg pottet om alle i vår og 
de fikk god blanding med bokashi-jord...
så har jeg hele sommeren vannet med neslevann...
Ser ut som om de liker denne blandingen.

Fortsatt god sommer:)






10 kommentarer:

Marit sa...

Så fine pelargonia du har! Flott grønt bladverk også. Det er gøy når de blir så store og blomstrer så rikt.

HageSus i Turids hage sa...

Hei!
Fantastiske Pelargonier du har.
Neslevann er sikkert flott å vanne med.
Ha fortsatt fin sommer i hagen din!
Hilsen fra Turid

fruens flora sa...


Hei.
Nydelige pelargonier. Dronning Ingrid er jo bare vakker. Hjelper sikkert godt med neslevann. De plantene som jeg overvintret er blitt skikkelig store her også. Fortsatt god sommer.
Hanne-Lise

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefina och frodiga pelargoner! Vilken växtkraft.
Ha det gott
Kram maria

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Inger Marie!
Your geraniums delighted me. Their color is beautiful.
Beautiful photos.
Hugs and greetings.

Gentiana nivalis sa...

Pelargonia er yndlingsterrasseblomstene. De er så trofaste. Jeg har også dronning ingrid og diverse jeg ikke vet hva heter. Dine var store og flotte!

HWIT BLOGG sa...

Ett helt hav av fantastiska pelargoner - så ljuvligt! Det är ju en såå tacksam blomma...
KRAM från Titti

Aud sa...

De er veldig flotte!!

Maribel sa...

Hej Inger Marie!
Otroligt fina pelargoner. Jag har en som blommar och den är också fin, men lyckas inte med att övervintra dem.
Ha det gott /Marika

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Dear Inger Marie!
May the miracle of Christmas bring you love and joy.
A very happy Christmas to You!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...