tirsdag 18. oktober 2011

Skapende dager...

Jeg er inne i en kreativ bølge... føler jeg..
ideene kommer nesten av seg selv
og det er kjempegøy
å skape etter som ideene dukker opp..:)

Håper dere liker det jeg finner på....


Lammeøre er lett å lage fine ting av...
her har jeg limt de på et kremmerhus
av kartong...


...og fylt de med små snøbær...


oppi kremmerhusene er det satt inn en
plastpropp med vann, som jeg har vist her...


mørkegrønne eføyblader og hvite snøbær...
fester de som ligger her
 med knappenåler...så de ikke triller bort..

En koslig høstpussel...:))


13 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad roligt att ideérna flödar! Det syns verkligen att du är motiverad, det är så snyggt. Och vilka idéer, jag hade aldrig kommit på något liknande. Önskar jag också kunde komma in i ett pysselflöde:)).
Ha det gott!
Kram Maria

Kristin Aurdal sa...

Så enkelt, så lekkert og sååå kreativt.
Kjempeflott ble det :-)

PS Lekker mosepute og lekre bilder i forrige innlegg også.

Fjellets datter sa...

Jeg sitter her i nord og er bare helt målløs!! Sånne lammeører har jeg vel aldri sett! Virkelig lekre dekorasjoner du har kreert, åsså de små snøbærene da, hva er nå det?
Fortsett som du "stevner" er det ikke det man sier?
Nyt kvelden.
Klem fra Kristin

Marit sa...

Jeg er helt stum av beundring for alt du finner på. De lammeørene var kjempesmart å bruke på den måten :)

Olea sa...

Hei :)
Så lekte de ble!
men hva er lammeører, det har jeg ikke sett før...
men riktig fine ble dem! har heller aldrig tengt på å tå inn slike snøbær, holde se bærene seg lenge inne?
klem fra Olea:)

Roser og Patina sa...

Disse likte jeg! De var helt i Ellenland:) Sååå vakre! Du er virkelig i det kreative hjørnet for tiden:)) Og det smitter:) Nå vil jeg ut og lage noe pent:) Du er kjempedyktig og en stor inspirasjon! Ønsker deg en fortsatt herlig og kreativ uke! Klem Ellen.

Mariann sa...

Enda en flott dekorasjon. Du er virkelig et oppkomme av kreative prosjekter. Lammeørene ga en veldig dekorativ overflate på kremmerhusene.
Ha en fortsatt fin uke!

Turid sa...

Så fint. Takk for at du deler ideene dine med oss. Ha en kjempefin dag videre.

Vores have sa...

Hej Inger Marie.
Hvor er de flotte - du er virkelig kreativ.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Underberget sa...

Så flotte dekorasjoner, har aldri sett slike før! Snøbær og lammeøre passet nydelig sammen:-)

Helena sa...

Vad fint du gör!Om jag ändå kunde få lite av din inspiration,,,
KRAM från mig!

Anonym sa...

Hei, virker det bare bra med oversettelsen av Google ... Takk og ha deg her igjen tryllet frem noe Great! Det gleder meg veldig godt. Jeg ønsker i dag å tjene litt Lammeore å tinker rundt. Jeg skal tørke det før, men mellom en bok, ellers blir stygg med meg alltid. Jeg har snø bær i rosa - du så det på bloggen min? Veldig kjære hilsener fra Tyskland Waldhaus, Christine

Gabi sa...

Niesamowite !!!
Pomysł super... jestem pod wrażeniem...
Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...