onsdag 25. januar 2012

Helleborus i is...

Først vil jeg takke for alle varme og gode ord på siste innlegg...
...en firbent venn blir som et familiemedlem...
det vet vi... som er glade i dyr...

******

Jeg er ikke helt ferdig med blomster i is og snø...




..det er noe med det klare lyset...det blanke kalde uttrykket..
og fargen  på isen som fasinerer...




...så litt lek med is og Helleborus...



...en ettermiddag før solen gikk ned....


..Ønsker dere alle en fantastisk torsdag...
..snart er det helg igjen..jøje meg som tiden flyr...:)))

12 kommentarer:

Marit sa...

Vakkert som alltid. Helleborus og is var nydelig i sammen. Ha en fin uke!

Anne Kari sa...

Så utrolig nydelig. Vinteren er vakker! :)

Vores have sa...

Hej Inger Marie.
Utrolig flotte billeder du har taget - julerose / is.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Villrose sa...

Ja, dyrene blir 100 % familiemedlemmer. jeg mistet også min trofaste turkamerat for et halvt år siden, og sørger enda...

Underberget sa...

Vakkert!! Jeg har to hellebours stående ute og håper det ikke blir for kaldt for dem, vil jo gjerne ha de plantet i hagen til våren:-)
Ønsker deg en nydelig vinterdag!

Merethe sa...

Lekre bilder..vakkert lys i de. Ja tenk snart helg igjen. :)

stallnilsen sa...

Heia <:) og takk for koselige ord inne hos mæ, nydelige bilder fra dæ, ha en fortreffelig torsdag, hilsen Lisbeth ;)

Fjellets datter sa...

Så vakker kombinasjon mellom helleborus og is...dekorativt som vanlig fra deg!
Ha en nydelig helg.
Klem fra Kristin

Vivishagerom sa...

Fantastisk flotte bilder. Blomster i is gir en helt spesiell stemning.

Turid sa...

Nydelige bilder. Du er så flink til å fange de lekreste motiver :) Takk for at du deler og ha ei riktig fin helg.

Unknown sa...

Fabelfantastiske bilder , du har et godt øye for det vakre Inger Marie men så har du kreativitet i bøtter å spann da he he.

God helg og klem fra Marit.

Anette sa...

Kjære Inger Marie! Tusen takk for fantastisk koselige kommentarer hos meg, og så har du blitt min følger nummer 80! Det setter jeg veldig pris på :) Nå har jeg kikket litt inne hos deg, og er helt imponert over de flotte bildene. Bare et lite tastetrykk unna, så følger jeg deg også :) God helg og klem fra Anette :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...