søndag 10. mars 2013

Inspirasjon...




Hageprogram på nettet er redningen når det er altfor
lite om hage på tv....
eller det går på helt feil tidspunkt...

Noen kvelder nå har jeg hygget meg med denne damen..


(Bilde er lånt fra nettet)


Camilla Plum...
denne uhøytidlige og glade damen 
har nå et program om krydderurter...fra muld til gull...
jeg har stor sans for den rustikke og enkle stilen hennes..hage skal være gøy!

Vil du ha en halvtime med informasjon..glede og inspirasjon...
så går du bare inn 
HER.


(Bilde er lånt fra nettet)

Veksthus med Agurker..Tomater..Chili
og hun lager masse spennende mat av urtene også....

Mitt bidrag til Helgeglede hos Vivi..:))

OG
ute skinner solen..selv om det er is-vind:))


18 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Ja, dette er glede i bøtter og spann!

Kjempe hyggelig at du ville dele denne gleden.

Klem

Ingvill Mydland sa...

God idé å se på hageprogrammer! Plutselig er våren her for alvor, og da har vi knapt tid til å se dem.

idehaven sa...

Skønne, uhøjtidelige Camilla Plum laver dejlige haveprogrammer. De er også set af rigtig mange her i landet.
Jeg har endnu ikke besøgt hendes gård, men det skal jeg en dag.

Dejligt at hendes programmer kan ses i Norge.
God søndag til dig
Helga

stallnilsen sa...

¨Å.. Det skal æ se, elsker hageprogrammer, artig og se korsen andre folk lykkes med planter og urter

Ha en fin søndag, Inger Marie.

Lisbeth ;)

Unknown sa...

Hun er en herlig dame, det er ingen dikkedarer der nei.
Hageprogrammer får vi ikke nok av og gjerne flere i hennes stil.
God søndag fra Marit.

MarJE sa...

Det var jammen eit lurt tips å kunne sjå programma på nettet når det passar. Det var eit frodig hav i drivhuset til denne dama.
Det ser så varmt ut når sola skin men jammen er det iskalde vindsno ute. Men likevel blir ein oppkvikka av lyset som er no.
Ha ei godveke, klem frå marJE.

Meta sa...

visst är det härligt med folk som kan inspirera en så.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Fru Friis sa...

Fru Plum er bestemt et herligt bekendtskab, og som du selv siger - ganske uhøjtidelig. :o)

Bettina Bäck sa...

Härligt. En liten försmak av vår och sådder där. Och vilken tur att jag har en dansk man, och har lärt mig att förstå lite danska. :-)

Sabelhagens Olivlund sa...

Tack för tipset! Kanske kan kolla in något program i morgon, jag är ju hemma med Lykke-valpen:)).
Ha det gott.
Kram Maria

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Inger Maria, is a great idea.
I like to watch and watch gardening programs.
I always learn something.
For me, gray, snow and cold.
In your cold but the sun is shining.
Regards

Mandelhjärta sa...

Ja, der sa du noe. Takk for tips om nett-program. Det er en flott mulighet! :)
Og inspirasjon må man ha!! :)
Det er jo halve morroa det! ;)
God søndagskveld til deg!

Anonym sa...

Kjære Inger Marie, takk for dette tipset. Jeg visste Camilla Plum ennå og videoer er veldig hyggelig og lærerikt.
Det er heldigvis ikke gått kaldt, Daber skulle komme. Jeg håper for oss alle at våren kan lykkes raskt!
Ha en fin kveld og i morgen en god start på den nye uken - mange hilsener, Christine

Merethe sa...

Takk for tipset...skal titte etterpå. :) Kaldt her også...usj ;) Men masse spirer spretter opp og DET er vår det. Ha en fin fin uke. klemmer Merethe

Jannibele sa...

Hvilken glede på nett! Takk for tipset:)

Turid sa...

Takk for tips :) Vårlengselen er stor her, men med minus 20 på morgenen i dag bør jeg muligens smøre meg med tålmodighet.
Strålende uke til deg.

Under bjørka sa...

Har vært ivrig "fan" av camila plum noen år nå, virkelig gøy å se programmene hennes!
Ha en fortsatt god dag :)

November- symra sa...

Vil bare takke deg for å finne Camilla plum fram. Jeg har kost meg flere kvelder med de ulike episodene.. Herlig inspirasjon. Nå fabler jeg om å kjøpe gårdsbruk i Danmark, hehe. Drøm,drøm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...