søndag 8. mars 2015

Muscari.....



Vi er godt igang med Mars...
våren er her...
når jeg ser på bildene fra ifjor...er det akkurat som vi har det iår...
snø-fritt fra midten av februar...
og solen og høyere temperatur kom andre uken i Mars...
og det er jo imorgen...:)
Kanskje sommeren blir som ifjor...?






Idag har vi hatt 11+ grader og lettskyet...
årets første søndag-sykkeltur...
kjenner at det er godt at vinteren er over...den grønne tiden er fremfor oss...
gleder meg stort....:)




Fridag imorgen...
og planen er å starte hagesesongen...
beskjære poppelhekk...klippe ned litt lavendel...
avduke kaldbenken...
ikke det at jeg rekker alt dette på en dag....
jeg er tross alt et B-menneske...så det blir det jeg rekker...:)




Bildene jeg deler idag...
er fra vekshus-kreativ-dagen for en tid tilbake...

Hvite perleblomster (Muscari) med en krans av spirea....
det søte stettfatet er ofte ibruk
når jeg lager oppsatser...
fint å løfte det hele litt opp fra bordet....


Jeg deler Helgegleder hos Vivi...denne søndagen også...
og 
ønsker dere alle en fin uke!







12 kommentarer:

Underberget sa...

Hvite muscari er sååå fine!! Og jeg deler håpet om at vi får en reprise på fjoråret værmessig :-)) Nå har vi fine dager og det er bare å nyte og kose seg med hagejobbinga! Ha en fortsatt fin søndagskveld. Klem fra Berit

Unknown sa...

Kære Inger Marie
Du er så dejlig forårsglad og forventningsfuld....

Kram
JetteMajken

Gabriel garden sa...

Bellissimi in versione bianca! Di questo colore non li ho mai coltivati ma sono proprio belli!! Complimenti!

Un saluto :)

Sabelhagens Olivlund sa...

Så fint du gjort, vita pärlhyacinter är så vackert.
Härligt att ha en trädgårdsdag, hoppas solen skiner på dig.
Ha en fin vecka
Kram Maria

Martin sa...

Det nederste bildet er spesielt fint synes jeg :)

BLOMSTERDESIGN sa...

Vita pärlhyacinter är så vackert! Det är min favoritlökväxt. Du har gjort så fint!
Ha en bra start på veckan!
/ Therese

HWIT BLOGG sa...

Ja det har varit en härlig dag idag...våren är på gång och hoppas vårvärmen håller i sig nu!
Ha en skön vecka!
Kram,
Titti

Vivishagerom sa...

Hei
Vi har også hatt en fantastisk flott dag i dag. På det varmeste tror jeg det var 20 grader i solveggen.
Det er virkelig en flott tid vi går i møte nå.
Veldig fine og vårlige bilder du viser, og løkblomster er jo det flotteste vårtegnet vi får.
Tusen takk for en vårlig og varm helgeglede.
Ønsker deg en fin ny uke. Klem vivi

Meta sa...

Ännu har det inte dykt upp några pärlhyacinter på kolonin.
jag väntar och hoppas det snart är dags.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Valdreshagenmin sa...

Nydelige bilder av de fine hvite perleblomstene. Og lekkert blir det med krans og på stettefat :-)
Vi satser på at sommeren blir like fin som i fjor, det ser jo lovende ute foreløpig...
Ha en fin uke :-)

stallnilsen sa...

Så deilige vår bilder fra dæ, her sludder det idag, skikkelig våt sne , så nu er det hvitt her, men trøsten er at slaps snøen tiner den lille isen vi har igjen her nu.
Ha ei fin uke Inger Marie.

Lisbeth :O)

Unknown sa...

Så fiiiint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...