tirsdag 9. juni 2015

Betong og rust....





...igjen..får jeg vel si..
men jeg elsker jo disse produktene og i kombinasjon
med blomster og planter...
da er jo lykken fullkommen..:)





Og dette er mitt nye tilskudd...
en betongplate med en rusten boks...pyntet med hjerter på rekke...
og plantet til med sukkulenter....


























..hengende i armeringsveggen...omgitt av den hvite klematis Bateman...
Syns det ble så fint...

Resultat av en kreativ ettermiddag
 tidligere i vår...:)












10 kommentarer:

Meta sa...

Batman har också slagit ut hos mig.det är en vacker klematis.
så fint det blev hos dig
Ha en fin vecka
Kram Meta

Fru Friis sa...

Rust og beton er bare helt genialt i haven! Og det du har kreeret der, er bare SÅ fint. Den ide kunne jeg nemt "komme til" at snuppe. ;o)

Marit sa...

Jeg forstår ikke hvordan du får det til, og det ser jo bare helt supert ut!
Miss Bateman er en nydelig clematis :)

Ha en fin onsdag!

Lene sa...

Kære Inger Marie,
Hvor ER det bare smukt - en fantastisk kombination :)

Unknown sa...

Ja du er flink!

Aud sa...

Så flott det ble! Søt detalj med de hjertene :-)

Elisabeth Solum sa...

Betong og rust er en herlig kombinasjon. Dette var en lekker kreasjon! Og nydelig med klematisen til. :)

Turid sa...

Lekkert :)

Merethe sa...

Så flott :) betong og rust er digg!! Her er jeg igang med årets støperier og det er så gøy.

Ell-en sa...

Så Herlig med Betong , kikk gjerne inn på min Betong-gruppe :-)
https://www.facebook.com/groups/1593735310871077/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...