søndag 27. september 2015

Veksthus-morro....





....virkelig gode dager for min kreativitet denne uken....

Vil du se hva jeg fikk laget  .?
da er det bare og scrolle  nedover i innlegget...






Humle-krans...




..til inngangsdøren...






Hvite rognebær på en grønn mose-krans....i mini-format...





























Og den siste gaven fra min kreative venninne M...
en stor og tung metall-plate..ideell som tavle...der jeg kan skrive med kritt....
passer jo veldig fint inn i stillebenet...:)

En herlig solrik helg hos meg...
i morgen skal jeg vaske ned veksthuset....
våt og slitsom jobb..
men
etter det er veksthuset omgjort til..
vinterhage...kreativitet-verksted...høst-hygge og juleverksted....

Myyye og glede seg til fremover..:)


Og
ta en titt innom
facebook-nettsiden min....
der skjer det mye spennende fremover:)









16 kommentarer:

Ranten sa...

Klart vi vil se! Lekkert og spennende! Som alltid :-)) Ååååå jeg er bare så missunnelig på drivhuset ditt! Spesielt på vinterhalvåret ;-)) Fin ny uke!

Vivishagerom sa...

Du tryller frem det ene flotte, etter det andre. Tusen takk for at du deler med oss, og takk for inspirasjon.
Klem vivi

Sabelhagens Olivlund sa...

Snyggaste kransarna har du gjort! Så fina. Vilken fin present du fick.
Har varit inne på Fb och gillat din sida, så nu är jag med:) Tycker det är så kul att du startat en butik.
Kram Maria

Meta sa...

Så mycket fint du fixar. Här är det mest att plocka ihop och stänga för vintern som är på tapeten men nån krans till ska det nog bli. Blir så inspirerad när jag ser dina.
Ha det gott i veckan här ska solen lysa på oss.
Kram Meta

LisaM sa...

Så nydelige kranser♥
Deg vil jeg gjerne følge videre!:)
Besøk meg gjerne du også, jeg har en hageblogg og en håndarbeidsblogg;) Velkommen!

Unknown sa...

Tøff humlekrans!

Tittis trädgård sa...

Så fint du har höstpyntat! Väldigt vackra kransar och fin present du fått.
Ha en skön vecka!
Titti

Marit sa...

Det er bare å la seg imponere av alt du lager!

stallnilsen sa...

Du er så utrulig flink og lage kranser, hvite rognebær har æ aldri sett her hos mæ.
Var innom facebooksia di , viste ikke du hadde nettbutikk :)

Ha ei fortsatt fin uke.

Lisbeth :O)

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Du er utrolig kreativ!
Hilsen Ingeborg

hagen vår sa...

Hei! Kjempefint og inspirerende.
Ha det godt! Anne

maryaustria sa...

These wreaths are so beautiful! Gorgeous!

naturglede/Randi Lind sa...

Lekkert som alltid hos deg da! Ønsker deg en strålende høstdag! :)

Valdreshagenmin sa...

Nydelige kranser du lager, jeg falt fullstendig for humlekransen <3
Ha en fortsatt fin høstuke :-)

Aud sa...

God ide å gjøre drivhuset om til vinterhage. Du får sikkert mye glede av det :-)

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Welcome Inger Marie
The beautiful wreath.
Inger Marie as called purple flowers.
Greetings.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...