torsdag 14. juli 2016

Av og på sommer....




...blir det på meg denne sommeren...
ujevnt med innlegg...
av og på med sommerværet også...
så da står vi i stil...:)

Men..
jeg nyter da hagen og alle blomstene...
og så blir det buketter og dekorasjoner i stort antall...




Her har jeg brukt terakottapotter med hostablad på utsiden..
festet med grov hyssing...
våt oasis oppi og så er det bare å fylle på med blomster...
Rosa Nelliker...
det er vel nostalisk og sommersøtt...
den lille eplekarten stikker jeg en ståltråd oppi og setter den ned i oasisen til slutt...







Jeg liker blomster i kø...
derfor ble det tre dekorsjoner...som står på rekke denne gangen...




Her har jeg Nellik- hekken...
helt sneglefri..tørketålende og blomstrer leeenge....
..og insektene elsker den...:)

Fortsatt god sommer:)





8 kommentarer:

Jannibele sa...

De vakreste dekorasjoner med blomster i kø:) Ja, været er særs ustabilt. Noen voldsomme regnbyer, men varmt og deilig. Busknelliker har jeg fått mer og mer sansen for. De dukker opp de underligste steder, med stadig nye farger hos meg.
Nyt sommeren!
Jannicke

Marit sa...

Ja, sånn er visst været for tiden! Får håpe det blir bedre fremover nå.
Så fine dekorasjoner du lager! Nelliker er egentlig veldig fine, men er nok litt underkjent ;)

Fortsatt god sommer!

Meta sa...

Så fina de är dina krukor med vackra blommor i. Borstnejlikan gillar jag så där men den svarta har tagit mitt hjärta med storm Det blir dåligt med buketter här hos mig det mesta ha regnat sönder inget kul alls. En krans knåpade jag ihop av julrosens fröställningar i alla fall.
Ha det gott på fredagen
kram Meta

Aud sa...

Fine blomster i kø!
Godt tips med de nellikene :-)

Unknown sa...

De er så fine!

Villrose sa...

God beskrivelse av denne sommeren!
Søte blomsterdakorasjoner. Smart å bruke de nedfalte eplekartene til noe fint!
Får håpe det blir litt mere "på" siste halvdel av juli...

Caroline sa...

Jeg er også veldig glad i nelliker,å disse busknellikene er jo meget villige:)
Minner meg på at jeg må flytte noen av dem som har frøsådd seg og enda er små,må jo ha noen i "hagen over bekken" også;)
Flotte dekorasjoner du har laget,inspirerende!

Ha en videre flott av på sommer:)
Klem Caroline

LisaM sa...

Så fine dekorasjoner! Jeg er veldig svak for rosa så disse likte jeg♥
Ja været er helt håpløst! Godt vi har pene blomster å se på;)
Fortsatt god uke til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...