torsdag 3. februar 2022

Grønt....




...er fargen jeg virkelig savner nå...
Men med et stort billedgalleri er det lett 
å finne inspirasjon
og glede over hva som kommer....
 



En enkel dekor med mose og snøklokker...




Perleblomster er grønne før de står i full blomst...
kanskje blir det en slik dekorasjon snart...




og jeg har funnet frem den grønne frosken...
som gir en god vårfølelse...




Kjøper litt grønne urter...til jeg kan spise egne..




I fryseren finner jeg grønn pesto...
smaker nydelig og minner om sommer...




I butikken har de grønne pærer og gleder meg til å høste gode 
gråpærer fra det 100 år gamle treet i hagen...




Gleder meg til å se de første grønne spirene....




og hagens ulike grønne nyanser...













Og vandre barbent på grønn og myk plen...

Grønt er glede :)







7 kommentarer:

livihagen.blogspot.com sa...

Herlig! Åh, som jeg gleder meg. Hilsen fra Liv

Maribel sa...

Hej Inger Marie!
Vilket härligt inlägg med allt det vackra, sköna, gröna.
Grönt är skönt! Tänk när vi är där igen.
Ha en trevlig helg /Marika

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Vackert med alla gröna bilder. Och grönt är en ljuvlig färg som bär helt själv. Jag har löst det med mycket vintergrönt i trädgården. Det gör en sväng i trädgården spännande hela senhösten och vintern.

Ha det gott! Carina

Sabelhagens Olivlund sa...

Underbart med lite grön sprudlande fin grönska denna regniga fredag.
Jag längtar också efter att det ska komma igång
Trevlig helg
Kram Maria

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Ja, grønt er en fin farge, egentlig den fineste i hagen. Ha en fin søndag, hilsen Ingeborg

Marit sa...

Ja, nå må vi finne frem alt vi kan av grønne vekster og som minner oss om sommer. Den kommer jo "snart". Din kurv med perleblomster så veldig fin ut.

Ha en fin ny uke!

naturglede/Randi Lind sa...

Grønt er skjønt. Bare å glede seg til det blir grønt ute. Vakre bilder. Ha en fin ny uke .)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...