tirsdag 18. desember 2012

Myke ull trær....



Her kommer flere trær...
denne gangen av myk ull...



som er viklet med tynn sølvtråd....



og underlaget er aviser som
jeg har formet til kjegler...
samme prinsippet som når jeg 
lager kuler...



Jeg syns fargene er spennende 
kombinasjoner...
og litt ujevne og krokete er bare sjarmerende..
og kuler i kobber
hviler på en seng av raindrops...


Med levende lys inntil ull...
så går jeg ikke fra dette...


Det var en liten ide fra meg ikveld...

Håper dere alle har det bra
og ikke stresser for mye..:)


18 kommentarer:

Jannibele sa...

Så fine, så fine! Du lager de vakreste til Inger-Marie:)

November- symra sa...

For et herlig mykt utrykk. Nye julefarger for meg, men viser at julen slett ikke trenger å være rød.

Sabelhagens Olivlund sa...

Du är fantastisk på att skapa fina arrangemang Inger Marie!! Så jättesnyggt!! Detta skulle jag gärna vilja göra själv:)). Gillar färgerna jättemycket, skulle passa så bra här hemma:)).
Ha det gott.
Kram Maria

Bettina Bäck sa...

Mycket charmiga! Så rolig textur och mjuka fina färger.

Unknown sa...

Vad mysigt du har gjort det. Nu vet jag vad jag ska göra med min ull tusen tack för tipset. Ha en underbar dag kram Beijan

Marit sa...

Åhh, så flotte de var! Du er så flink, og jeg faller pladask over alt du lager. De var så myke og fine, samtidig som de så litt ruvende ut også. Ha en god natt!

Mor Inger`s hus sa...

Disse ble bare rålekre.
Du er altså så kreativ.

Har vært litt fraværende en stund, men nå er jeg oppdatert.
Og alle de fine kransene dine. Må se om jeg får tid til å lage ett par stykker til jule jeg også.

Klem Inger

Hjem & Glede sa...

Å så lekkert Inger Marie!
Nydelige farger i sammen.

Gledelig uke forsatt i denne travle tiden.

God klem
Camilla.

Villaveien nr 1 sa...

Så flott du gjør det Inger.
Nydelig var det.
Og jeg besvimte nesten når jeg så headeren din. Fikk ordentlig barnomsjulefølesle. En glede ..
Juleklem Margareth

Elin sa...

Så fine trær og flott arrangert!
Takk for at du deler og prøver å sparke litt kreativitet i oss:)
Ha en fin dag.

Hobbybruket sa...

Nydelig. Jeg likte kontrastene, fargene og formen. Flott ide. :)

Ha en fortsatt fin og kreativ uke. :)

Plantebegejstring sa...

Søde, sjove, uhøjtidlige og skønne - fik mig til at smile og lyst til at kramme dem:0)

Julehilsner fra
Katinka

Vores have sa...

Flotte træer du har lavet - tak for tipset.
Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente

Turid sa...

Veldig lekkert :) Ikke så julete at man ikke kan ha det hele som vinterpynt etterpå heller :)
Fin onsdag til deg.

Ranten sa...

Alltid inspirerende og morsomt å kikke innom deg! God jul!

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Inger Marie!
Another beautiful scenery.
I still surprise us fantastic ideas.
I wish you good night.
Lucia

hagen vår sa...

Kreativt og vakkert. Det som er så utrolig , er at det ser så enkelt ut å lage selv. Ha det godt! Hilsen Anne

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

INGER MARIE !
I wish you a HAPPY CHRISTMAS and many good things in the year ahead!
Lucia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...