onsdag 14. desember 2016

Mitt univers....i desember...






Aaaa...for noen flotte dager vi har!
...lav desembersol i hagen...snøfritt og vindstille...og bare jeg og småfuglene..
som svinser og flyr i hagen nå....
hi,hi....jeg er ikke så god på å fly...altså..:)



Nytt stilleben i veksthuset...
har fråtset i vintergrønt...kranser..tørkede syrinhortensia...trollgrener...

















...nydelige stjerner og hjerter i nuperell-teknikk...
en ny dille jeg har fått...
skal lage flere varianter av stjernene...nå har jeg funnet en italiens oppskrift...
utfordring med språket..?...neida..google-oversetter er løsningen...


























Se..det flotte lyset på engelen...
lyset i et veksthus er spesielt...også på denne tiden av året...og med ulik vær og dagslys..
gir dette flotte opplevelser der inne...

En fantastisk dag ute i desember hagen...
i mitt univers..:)




9 kommentarer:

Marit sa...

Så fine nupereller du lager! Det husker jeg min mor drev med for mange år siden :)

Ønsker deg en fin uke :)

Bente sa...

Nydelige stjerner og hjerter. Bildene dine er kjempefine.
Nyt førjulsdagene
Klem

Sabelhagens Olivlund sa...

Så fina hjärtan och stjärnor. Så mysigt du har det i växthuset.
Ha det gott
Kram Maria

hagen vår sa...

Vakkert univers du er i nå. Nupereller er vakkert. Ha det godt i universet ditt! Anne

Meta sa...

Fint du fixat nu kan ju nästan julen komma till dig. De där hjärtat var ju bara så fint
Ha nu en fin och bra vecka
Kram Meta

♥ Łucja-Maria ♥ sa...

Oh Inger Marie!
Your Christmas decorations are stunning.
I am delighted with them.
Greetings.
Lucja

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelig du har gjort det. Nupreller? Mamma kan det der, og en gammel dame jeg kjenner har laget flere sånne små brikker til meg. Kanskje jeg skal stive dem opp og henge dem på juletreet. Takk for tipset og ha en fin dag i desember!

Aud sa...

Så søte nupereller!

Ser ut som en tålmodighetsprøve :-)

Ingvill Mydland sa...

Så fint dette var!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...